دوشنبه , می 20 2024
azfa
تازه ها

از موهبت رژیم ۷۵ درصد جرایم آذربایجان غربی به مصرف مواد مخدر ارتباط دارد

گادتب: به گزارش مرکز خبر گادتب به نقل از خبرگزاری تسنیم ناصر اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ۷۵درصد جرایمی که در حوزه‌های مختلف رخ می‌دهد به مصرف مواد مخدر ارتباط مستقیم دارد.

ناصر اصلانی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار داشت: امروزه معتادین متجاهر نقش بسیار بالایی در بروز جرائم مختلف در جامعه دارند.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: متأسفانه 75 درصد جرائم مرتبط با مواد مخدر هستند.

وی گفت: اقدامات قابل توجه چند سال اخیر در مقابله با کشت مواد مخدر سبب شده که امروز کشت مواد مخدر در ارومیه به صفر رسیده است.

اصلانی اظهار داشت: در شهرستان ارومیه تولید مواد مخدر نداریم و فقط در برخی از شهرهای جنوبی استان شاهد تولید مواد مخدر هستیم.

وی افزود: باید تدابیر ویژه برای جلوگیری از ورود مواد مخدر به شهرستان ارومیه اندیشیده و تجهیزات و امکانات لازم در این خصوص تأمین شود.

اصلانی گفت: راه آهن ارومیه می‌تواند یکی از روزنه‌های ورودی مواد مخدر به ارومیه باشد و ضروری است که از هم اکنون پیش بینی‌های لازم صورت پذیرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: موضوع پیشگیری در مبارزه با مواد مخدر باید در اولویت برنامه‌ریزی دستگاه‌ها قرار گیرد.

وی تصریح کرد: تمامی دستگاه‌ها باید تدابیر لازم برای افزایش آموزش‌های ضروری به شهروندان در خصوص برخورد با مصرف انواع مواد مخدر را بیاندیشند.

دوباره امتحان کنید

برگزاری همایش بزرگداشت «حکیم ملا‌محمد فضولی» و «حکیم ابولقاسم نباتی» دو شاعر بزرگ آزربایجان

گادتب: به گزارش مرکز گادتب، در دانشگاه تبریز توسط گروه زبان و ادبیات تورکی با …

سازمان عفو بین‌الملل از فرانسه خواست تا از حقوق مردم بومی «کاناک» محافظت کند

گادتب: به گزارش مرکز گادتب، در حالی که حواث خشونت‌آمیز در کالدونیای جدید در اقیانوس …

دیدگاهتان را بنویسید