پنج‌شنبه , می 2 2024
azfa

از پیامدهای سیاست استعماری رژیم نژادپرست فارس: 24 درصد جمعیت شهر تبریز حاشیه‌نشین هستند

به گزارش آناج، حیدر فتح‌زاده معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه در همایش تخصصی مدیریت(ساماندهی، نظارت و پیشگیری) آسیب‌های اجتماعی که در باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد، اظهار داشت: 384 هزار و 107 شهروند تبریز یعنی برابر با 24 درصد جمعیت این شهر حاشیه نشین هستند، اما تاکنون هیچکس با نگاه متفاوت، فکر متفاوت و عمل متفاوت در این راستا چاره‌اندیشی نکرده است.

وی ادامه داد: مدیریت ارقام و داده‌ها، خصلت جامعه‌ی توسعه یافته و مبتنی بر عقلانیت است و این جوامع می‌توانند از انتزاعیات خارج شده و بر مبنای عینیات و واقعیت‌ها صحبت کنند.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: یکی از مسائلی که اکنون بیش از همه چیز ما را تهدید می‌کند “بی‌تفاوتی به هم‌نوع، کتمان‌ حقیقت از خود و مبهم سازی امورات روشن” است، ما می‌خواهیم این مفاهیم را در قالب ارقام و کمیات بیاوریم.

وی با تاکید بر این‌که “تغییر” مبنای ارقام را تشکیل می‌دهد که نمی‌توان آن را حذف کرد و باید آن را بر مبنای “دانایی” مدیریت و ادامه دهیم، افزود: تا سال ۱۳۶۹ در کشور ما ۹۲ درصد مردم نسبت به شبکه‌های خویشاوندی، هم نوع و دوستان قابل اعتماد بودند اما امروز ۲۳ درصد ما نسبت به همدیگر قابل اعتماد هستیم.

فتح‌زاده در رابطه با اعتماد به سرمایه اجتماعی و سازمان‌ها نیز خاطرنشان کرد: مردم استان در دمای ۴۵ درجه تابستان وقتی وارد نظام اداری می‌شوند، احساس سرمازدگی در ۲۳ درجه زیر صفر می‌کنند!

دوباره امتحان کنید

راهیابی دختران تبریزی به جام جهانی رباتیک هلند

گادتب: به گزارش مرکز گادتب، تیم رباتیک دبیرستان فرزانگان ۴ تبریز به مربیگری سهیل شیخ …

برکناری احمد بایبوردی از سمت خود در محیط زیست‏

گادتب: به گزارش مرکز گادتب، احمد بایبوردی، محقق و فعال محیط زیست بخاطر افشای فعالیت‌های …

دیدگاهتان را بنویسید