پنج‌شنبه , اکتبر 24 2024
azfa
تازه ها

راهپیمایی اعتراضی کارکنان گروه صنعتی آرتا و تجمع مقابل فرمانداری شهر نمین بعلت عدم پرداخت حقوق

گادتب: کارکنان گروه صنعتی آرتا امروز ۲۹ خرداد ۱۴۰۳، بدلیل عدم دریافت ۳ماه حقوق  دست به راهپیمایی اعتراضی و اعتصاب و تجمع در مقابل فرمانداری شهرستان نمین زده‌اند.

به گزارش”صفحه اطلاع رسانی عباس لسانی”، کارگران این مجموعه ابتدا در مقابل ساختمان اداری این مجموعه تجمع کرده اند و بدلیل عدم پاسخگویی مالک کارخانه پس از برگزاری راهپیمایی اعتراضی حدفاصل کارخانه تا ساختمان فرمانداری در مقابل فرماندری تجمع کرده وخواستار پاسخ گویی مسئولین در قبال عدم پرداخت حقوقشان گشتند.

بنا با اظهارات تعدادی از کارکنان، با صحبت ها و وعده های فرماندار و رئیس اداره کار؛ کارگران قانع نگشته و خواستار پاسخگویی مالک کارخانه گردیده اند که با هماهنگی فرماندار نمین ؛کارگران به سالن یکی از ادرات شهرستان نمین هدایت شده‌اند.

در ادامه طی صحبت هایی که در حضور دادستان نمین، فرمانده نیروی انتظامی، رییس اداره کار استان اردبیل، مالک کارخانه مبنی بر وعده های تکراری انجام گرفته است کارکنان قانع نگردیده اند و اعلام کرده اند که در صورت عدم پرداخت حقوقشان طی چند روز آینده دوباره در مقابل فرمانداری شهرستان نمین تجمع خواهند کرد.

لازم به ذکر است کارکنان این مجموعه اطلاع داده‌اند که ده روز پیش دادستان نمین فرصت سه روزه ای را جهت پرداخت حقوق کارگران به مالک کارخانه آرتا تعیین کرده بود.که این وعده دادستان نمین نیز عملی نگردیده است.

ویدئو:

https://t.me/GADTB1/35708

دوباره امتحان کنید

حکم ۸۸ سال زندان برای فعالین حرکت ملی آذربایجان‌

گادتب: شعبه‌ی ۱۵ دادگاه‌ انقلاب‌ اسلامی تهران‌ به ریاست‌ قاضی ابوالقاسم صلواتی حکم‌ سنگین‌ ۱۲ …

گالانت: بعد از حمله به ایران، جهان میزان آمادگی ما را درک خواهد کرد

گادتب: وزیر دفاع اسرائیل روز چهارشنبه اعلام کرد پس از آن که کشورش به ایران …