پنج‌شنبه , ژوئن 11 2026
azfa
تازه ها

غارت بی سابقه درختان قره داغ – ویدئو

گادتب: به گزارش مرکز خبر گادتب، بعد از غارت معدن مس و طلای ورزقان و خشک کردن تعمدی دریاچه ارومیه نوبت ویران کردن باغات و جنگلداری آزربایجان فرا رسیده است.

فیلمی از قطع وسیع درختان در منطقه قره داغ طی روزهای گذشته در فضای مجازی منتشر شده است.

گفته شده این تصاویر مربوط به شهرستان کلیبر است.

در روزهای اخیر تریلرهای مملو از درخت در کل شهرها و جاده های آزربایجان مشاهده میشود که حکایت از غارت و چپاول این درختان توسط رژیم اشغالگر و نژادپرست فارس دارد.

دوباره امتحان کنید

نیروهای آمریکایی سومین نفتکش ناقض محاصره در خلیج عمان را از کار انداختند

گادتب: فرماندهی مرکزی ایالات متحده، سنتکام، اعلام کرد نیروهای آمریکایی یک نفتکش دیگر را که …

شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از ایران خواست درباره سرنوشت ذخایر اورانیوم غنی‌شده خود شفاف‌سازی کند

گادتب: شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از جمهوری اسلامی خواست درباره سرنوشت ذخایر اورانیوم …

دیدگاهتان را بنویسید