دوشنبه , ژوئن 22 2026
azfa
تازه ها

آمریکا 4 مامور اطلاعات ایران را تحریم کرد

گادتب: به گزارش مرکز خبر گادتب، دولت آمریکا 4 افسر اطلاعاتی ایران را به اتهام تلاش برای ربودن روزنامه‌نگاران و فعال حقوق بشر در آمریکا و سایر کشورها، تحریم کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (OFAC) 4 نفر از ماموران اطلاعات ایران را تحریم کرده است.

براساس این گزارش، علیرضا شاهواروقی فراهانی افسر ارشد اطلاعاتی مامور عملیات ناموفق برای ربودن روزنامه‌نگار و فعال حقوق بشر آمریکایی در لیست تحریم قرار گرفت.

محمود خاضعین، امید نوری و کیا صادقی نیز 3 نفر دیگر از افراد تحریم‌ شده این لیست هستند.

بنا به اعلام وزارت خزانه‌داری آمریکا، افراد مذکور مخالفان ایرانی را در ایالات متحده، انگلیس، کانادا و امارات متحده عربی هدف قرار داده بودند.

دوباره امتحان کنید

سایین اژدر بی تاغی‌زاده و سایین عیسی بی قمبرین «تبا تی وی«ده چیخیشی- ویدئو

گادتب-نین مطبوعات مرکزینه داخیل اولان معلوماتا گؤره، گونئی آذربایجان دئموکراتیک تورک بیرلیگی (گادتب) باشقانی سایین …

آمریکا و ایران بر سر نقشه راه ۶۰ روزه برای توافق نهایی به تفاهم رسیدند

گادتب: قطر و پاکستان اعلام کردند نخستین دور مذاکرات سطح بالای آمریکا و ایران در …