چهارشنبه , ژوئن 24 2026
azfa
تازه ها

احمد بایبوردی، فعال محیط زیست طی توئیتی خواستار رسیدگی به آلایندگی پساب کاوه سودا شد

گادتب: به گزارش مرکز گادتب، احمد بایبوردی، فعال محیط زیست ضمن دادخواهی از رئیس جمهور نوشت که مقابل آلایندگی کارخانه کاوه‌سودا بیاستید.

احمد بایبوردی، فعال محیط زیست نوشت:

از مسئولین کشوری به ویژه ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر پزشکیان استدعا داریم در مورد مشکلات زیست محیطی پساب کاوه سوداکه بدون تصفیه به دریاچه مظلوم اورمیه انتقال می یابد.

با تعیین یک گروه بی طرف حقیقت یاب ورود کرده و به داد ساکنین پایین دست کارخانه کاوه سودابعد از سالها آلایندگی برسند.

دوباره امتحان کنید

سایین اژدر بی تاغی‌زاده ابوالفضل ائلچیبیین آنیم تدبیرین‌ده چیخیش ائدیب-ویدئو

گادتب-نین مطبوعات مرکزینه داخیل اولان معلوماتا گؤره، گونئی آذربایجان دئموکراتیک تورک بیرلیگینین (گادتب) باشقانی سایین …

گادتب باشقانی سایین اژدر بی تاغیزاده نین «مئدیا تورک تی وی»-ده چیخیشی- ویدئو

گادتب-نین مطبوعات مرکزینه داخیل اولان معلوماتا گؤره، گونئی آذربایجان دئموکراتیک تورک بیرلیگینین (گادتب) باشقانی سایین …