پنج‌شنبه , ژوئن 25 2026
azfa
تازه ها

اردبیل همچنان درگیر مسمومیت دانش‌آموزان در پی حملات شیمیایی به مدارس

گادتب: به گزارش مرکز خبر گادتب،  ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، دانش‌آموزان هنرستان دخترانه کمال‌الملک در محله سیدآباد اردبیل دچار مسمومیت شده اند.

‏دانش‌آموزان با علائم مسمومیت و تنگی نفس شدید به وسیله آمبولانس به بیمارستان منتقل شده اند همچنین طبق روال گذشته نهادهای متولی و مسئولین واکنشی به خبر مسمومیت دانش آموزان نداشته اند.

مسمومیت دانش‌آموزان که از چهارشنبه ۹ آذرماه ۱۴۰۱ در شهر قم کلید خورده بود و در آن روز ۱۸ دانش آموز دختر هنرستان نور مسموم شده و پس از آن گزارش هایی از دیگر شهرهای ایران از جمله بروجرد و تهران مخابره شده بود  ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ با شدت بیشتری به آذربایجان رسیده و گزارشهایی از مسمومیت دانش آموزان حداقل ۱۱ مدرسه در شهر اردبیل و ۱ مدرسه در شهر اصلاندوز مخابره شده بود که با افزاش آمار مدارس در شهرهای مختلف آذربایجان نگرانی از وضعیت سلامت دانش آموزان افزایش یافته است.

صداگذاری فیلم بدلیل الفاظ نامناسب

دوباره امتحان کنید

سنای آمریکا با بررسی دوباره طرح محدود کردن اختیارات جنگی ترامپ درباره ایران مخالفت کرد

گادتب: سنای آمریکا در یک رأی‌گیری جدید، با ۵۰ رأی مخالف در مقابل ۴۷ رأی …

روبیو هشدار داد: تبدیل لفاظی‌ها به تهدید کشتی‌ها و اختلال در کشتیرانی، نقض توافق است و آمریکا برخورد می‌کند

گادتب: مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا، در منامه تأکید کرد که واشنگتن اظهارات رسانه‌ای و …