یکشنبه , ژوئن 28 2026
azfa
تازه ها

اغلب بیمارستان‌های تبریز فرسوده هستند! – شهر سهند همچنان بدون بیمارستان

گادتب: احمدرضا جودتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به کمبود بیمارستان در استان و عدم ساخت بیمارستان جدید و استاندارد در سال‌های گذشته، گفت: فشار درمانی بالایی بر دوش بیمارستان‌ها است و اغلب بیمارستان‌های شهر تبریز نیز فرسوده هستند.

وی با بیان این‌که پروژه یکهزار و ۵۰۰ تخت خوابی تبریز که از سال ۹۶ آغاز شده ۳۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: این پروژه در پنج بلوک و چهار مرحله طراحی شده که مرحله نخست آن با حل مسئله مالی و تامین اعتبار حداکثر تا سال ۱۴۰۵ افتتاح می‌شود.

جودتی تاکید کرد: قرار است ۲ تا سه بیمارستان فرسوده شهر تبریز به این بیمارستان منتقل شود و تبریز به عنوان قطب درمانی آزربایجان بیش از پیش به امکانات درمانی مجهز خواهد شد.

شهر ۱۸۰ هزار نفری سهند بیمارستان ندارد!

فرهاد سعیدی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت:

شهر ۱۸۰ هزار نفری سهند حتی یک بیمارستان ندارد و اکنون در مرحله اخذ پروانه بیمارستان هستیم

دوباره امتحان کنید

«جلال دروگر» پس از چند ساعت بازجویی آزاد شد

گادتب: «جلال دروگر» فعال آزربایجانی که روز شنبه ۶ تیرماه در محل کار خود در …

نتانیاهو: فرصت سرنگونی را برای ملت ایران ایجاد کردیم؛ رژیم جمهوری اسلامی به پایان نزدیک می‌شود

Israel’s Prime Minister Benjamin Netanyahu attends the weekly cabinet meeting in Jerusalem on November 19, …