پنج‌شنبه , ژوئن 25 2026
azfa
تازه ها

بدحالی دانش آموزان مدرسه‌ای در باغمیشه تبریز بدلیل حمله شیمیایی

گادتب: به گزارش مرکز خبر گادتب، ۲۰ نفر از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه حضرت معصومه در شهرک باغمیشه تبریز  امروز به علت بدحالی به بیمارستان منتقل شدند.

دکتر جعفری رئیس اورژانس آزربایجان شرقی:امروز(سه شنبه پانزدهم فروردین ۱۴۰۲) حوالی ساعت ۱۱:۳۰ با گزارش اینکه تعدادی از دانش‌آموزان دچار علائم (تنفسی و تنگی نفس) در شهرک باغمیشه شده‌اند، اورژانس عازم محل شد و با توجه به اینکه ۲۰نفر از دانش‌آموزان دختر ۱۵ساله دچار علائم بودند، تحت مراقبت کارشناسان اورژانس توسط چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان سینا انتقال یافتند.

خوشبختانه وضعیت دانش‌آموزان مساعد است.

این نخستین مورد بدحالی گزارش شده در آزربایجان شرقی در سال جدید است.

دوباره امتحان کنید

سنای آمریکا با بررسی دوباره طرح محدود کردن اختیارات جنگی ترامپ درباره ایران مخالفت کرد

گادتب: سنای آمریکا در یک رأی‌گیری جدید، با ۵۰ رأی مخالف در مقابل ۴۷ رأی …

روبیو هشدار داد: تبدیل لفاظی‌ها به تهدید کشتی‌ها و اختلال در کشتیرانی، نقض توافق است و آمریکا برخورد می‌کند

گادتب: مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا، در منامه تأکید کرد که واشنگتن اظهارات رسانه‌ای و …