پنج‌شنبه , ژوئن 25 2026
azfa
تازه ها

تداوم تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات در تبریز و بیجار

گادتب: به گزارش مرکز گادتب، بازنشستگان شرکت مخابرات روز دوشنبه ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۴ در شهرهای تبریز و بیجار، با برگزاری تجمع اعتراضی خواستار پایان دادن به ظلم و سوءمدیریت حاکم بر این شرکت شدند.

معترضان، ستاد اجرایی فرمان امام و تعاونی‌های وابسته به سپاه را به‌عنوان مالکان پشت‌پرده‌ مخابرات، مسئول وضعیت اسفبار معیشتی و نقض حقوق قانونی‌شان دانسته و از ادامه‌ی سرکوب سیستماتیک عدالت و کرامت بازنشستگان انتقاد کردند.

دوباره امتحان کنید

سنای آمریکا با بررسی دوباره طرح محدود کردن اختیارات جنگی ترامپ درباره ایران مخالفت کرد

گادتب: سنای آمریکا در یک رأی‌گیری جدید، با ۵۰ رأی مخالف در مقابل ۴۷ رأی …

روبیو هشدار داد: تبدیل لفاظی‌ها به تهدید کشتی‌ها و اختلال در کشتیرانی، نقض توافق است و آمریکا برخورد می‌کند

گادتب: مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا، در منامه تأکید کرد که واشنگتن اظهارات رسانه‌ای و …