یکشنبه , ژوئن 28 2026
azfa
تازه ها

تیم فوتبال بانوان تراختور آزربایجان راه‌اندازی می‌شود

گادتب: به گزارش مرکز خبر گادتب، مدیران دو باشگاه تراختور آزربایجان و نساجی با پیگیری از سازمان لیگ، به دنبال راه اندازی تیم زنان خود هستند. درحال حاضر تنها دو باشگاه سپاهان و ملوان بندرانزلی، تیم‌های هستند که هم در بخش زنان و هم در بخش مردان تیم‌داری می‌کنند و بر اساس آنچه که پیکان اعلام کرده است؛ آن‌ها نیز به طور قطعی در لیگ آتی زنان حضور خواهند داشت.

حضور تراختور و نساجی در لیگ شانزدهم زنان، تعداد باشگاه‌هایی که هم در بخش مردان و هم در بخش زنان فعال هستند را به عدد ۵ خواهد رساند.

دوباره امتحان کنید

بازداشت «جلال دروگر»؛ تداوم فشارهای امنیتی بر فعالین آزربایجانی در اهر

گادتب: «جلال دروگر»، فعال آزربایجانی، توسط نیروهای امنیتی در محل کار خود در شهرستان اهر …

ائتلاف دریایی تحت رهبری آمریکا سطح تهدید امنیتی در تنگه هرمز را بالا برد

گادتب: مرکز مشترک اطلاعات دریایی (جی‌ام‌آی‌سی)، وابسته به ائتلاف دریایی تحت رهبری آمریکا، اعلام کرد …