پنج‌شنبه , ژوئن 25 2026
azfa
تازه ها

حمله هکرهای جمهوری اسلامی به سازمان‌های آمریکا، آزربایجان، اسرائیل و امارات متحده عربی

گادتب: آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا در گزارشی مشترک هشدار دادند که گروهی از هکرهای تحت حمایت جمهوری اسلامی در ماه آگوست به حمله علیه سازمان‌های آمریکا و کشورهای دیگر از جمله جمهوری آزربایجان، اسرائیل و امارات متحده عربی ادامه دادند.

بر اساس این گزارش، بخش‌های آموزش، مالی، بهداشت و درمان، دفاعی و نهادهای دولتی محلی آمریکا هدف هکرهای مستقر در ایران قرار داشتند.

اف‌بی‌آی ارزیابی کرد که درصد قابل توجهی از عملیات این هکرها با هدف دسترسی به شبکه‌ها برای فعالیت باج‌افزاری انجام می‌شود. آن‌ها همچنین به تلاش برای فعالیت‌های نفوذ در شبکه‌های کامپیوتری می‌پردازند تا بتوانند داده‌های حساس را از سازمان‌ها در اسرائیل و جمهوری آزربایجان سرقت کنند.

دوباره امتحان کنید

سنای آمریکا با بررسی دوباره طرح محدود کردن اختیارات جنگی ترامپ درباره ایران مخالفت کرد

گادتب: سنای آمریکا در یک رأی‌گیری جدید، با ۵۰ رأی مخالف در مقابل ۴۷ رأی …

روبیو هشدار داد: تبدیل لفاظی‌ها به تهدید کشتی‌ها و اختلال در کشتیرانی، نقض توافق است و آمریکا برخورد می‌کند

گادتب: مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا، در منامه تأکید کرد که واشنگتن اظهارات رسانه‌ای و …