پنج‌شنبه , ژوئن 25 2026
azfa
تازه ها

دو روستای شوشا به کنترل ارتش آزربایجان درآمد

گادتب: به گزارش مرکز خبر گادتب، در نتیجه عملیات اخیر ارتش آزربایجان دو روستای «زامان ‌په‌یه‌سی» و «آللاه‌قولولار» در شوشا به کنترل ارتش آزربایجان درآمده است.

این دو روستا که نیروهای حافظ صلح روسیه به طور موقت در آن مستقر بودند مجددا به کنترل ارتش آزربایجان درآمده است.

کنترل این دو روستا برای ارتش آزربایجان این امکان را خواهد داد که از رفت و آمد و حمل غیر قانونی اسلحه و مهمات ازطرف ارمنستان به خانکندی جلوگیری کند.

این دو روستای آزربایجانی نشین بعد از سی سال اشغال به مخروبه تبدیل شده اند.

دوباره امتحان کنید

سنای آمریکا با بررسی دوباره طرح محدود کردن اختیارات جنگی ترامپ درباره ایران مخالفت کرد

گادتب: سنای آمریکا در یک رأی‌گیری جدید، با ۵۰ رأی مخالف در مقابل ۴۷ رأی …

روبیو هشدار داد: تبدیل لفاظی‌ها به تهدید کشتی‌ها و اختلال در کشتیرانی، نقض توافق است و آمریکا برخورد می‌کند

گادتب: مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا، در منامه تأکید کرد که واشنگتن اظهارات رسانه‌ای و …