دوشنبه , ژوئن 22 2026
azfa
تازه ها

رژیم ایران برای لغو تحریم ها مجامع جهانی را تهدید می نماید

گادتب: به گزارش مرکز خبر گادتب، احمد امیری‌فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس  رژیم ایران در مصاحبه‌ای تلویزیونی گفته یک ماه فرصت داده شده و اگر تا سوم اسفند آمریکا تحریم‌های بانکی و نفتی را حذف نکند، بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از ایران اخراج خواهند شد و اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی هم متوقف می‌شود.

گفتنی است مجلس ایران چندی پیش طرح افزایش غنی‌سازی اورانیوم را تصویب کرد که بر اساس آن مصوبه جمهوری اسلامی به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد غنی‌سازی با غلظت بیست درصد را از سر گرفته است.

بدینصورت رژیم نژادپرست فارس عملاً با هدف لغو تحریم ها مجامع جهانی تهدید می نماید.

دوباره امتحان کنید

بازگشت تیم مذاکره‌کننده به ایران، مذاکرات فنی ادامه دارد

گادتب: گزارش‌ها از سوئیس حاکی از ادامۀ مذاکرات فنی جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده …

سایین اژدر بی تاغی‌زاده و سایین عیسی بی قمبرین «تبا تی وی«ده چیخیشی- ویدئو

گادتب-نین مطبوعات مرکزینه داخیل اولان معلوماتا گؤره، گونئی آذربایجان دئموکراتیک تورک بیرلیگی (گادتب) باشقانی سایین …