یکشنبه , ژوئن 28 2026
azfa
تازه ها

«شهاب بیات» دانشجوی آزربایجانی به حبس تعزیری محکوم گردید

گادتب: به گزارش مرکز خبر گادتب، «شهاب بیات» دانشجوی مهندسی شهرسازی دانشگاه آزاد همدان، که در تاریخ ۹ آبان ساعت ۵ عصر در آرامگاه بوعلی توسط نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت و پس از ۱۰ روز بازجویی به زندان مرکزی همدان منتقل شده است، طی دادگاه بدوی برگزار شده در تاریخ ۱۵ آذر و به قضاوت قاضی اسماعیلی، به ۳ سال حبس محکوم شد.

گفتنی است وی بدلیل ضرب و شتم شدید حین بازجویی، دچار شکستگی دندان شده و با اینحال از حق رسیدگی پزشکی و حتی انتقال دارو از جانب خانواده نیز محروم است و همچنین از صدور قرار وثیقه برای وی اجتناب شده است.

دوباره امتحان کنید

سایین اژدر بی تاغی‌زاده «آذربایجان سسی»نده «آمریکا–ایران دانیشیقلاری حل ائدیجی مرحله‌ده: محاربه یئنی‌دن آلوولاناجاق‌می؟» موضوعسون‌دا چیخیشی -ویدئو

گادتب-نین مطبوعات مرکزینه داخیل اولان معلوماتا گؤره، گونئی آذربایجان دئموکراتیک تورک بیرلیگی (گادتب) باشقانی سایین …

تشدید فشارهای امنیتی در اردبیل؛ بازداشت همزمان سه فعال آزربایجانی

گادتب: صبح امروز یکشنبه ۷ تیرماه، «عسگر اکبرزاده»، «علی واثقی» و «سیامک میرزایی» از فعالین …