پنج‌شنبه , ژوئن 25 2026
azfa
تازه ها

محمدیار آذربایجان غربی؛ تداوم سریال مسمومیت دانش آموزان آذربایجانی در اولین روز بازگشایی مدارس در سال جدید

گادتب: به گزارش مرکز خبر گادتب، دانش آموزان مدرسه دخترانه ۲۲ بهمن محمدیار آذربایجان غربی امروز دوشنبه ۱۴فروردین ماه ۱۴۰۲ مسموم و ۵ دانش آموز در پی وضعیت وخیم به بیمارستان امام سولدوز(نقده) منتقل گردیدند.

هنوز هیچ نهاد متولی و مسئولین واکنشی به خبر مسمومیت دانش آموزان مدرسه محمدیار نداشته اند.

پیشتر مسمومیت دانش‌آموزان که از چهارشنبه ۹ آذرماه ۱۴۰۱ در شهر قم کلید خورده بود و در آن روز ۱۸ دانش آموز دختر هنرستان نور مسموم شده و پس از آن گزارش هایی از دیگر شهرهای ایران از جمله بروجرد و تهران مخابره شده بود  ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ با شدت بیشتری به آذربایجان رسیده و گزارشهایی از مسمومیت دانش آموزان  حداقل ۱۱ مدرسه در شهر اردبیل و ۱ مدرسه در شهر اصلاندوز مخابره شده بود که بعدها با افزاش آمار مدارس در شهرهای مختلف آذربایجان نگرانی از وضعیت سلامت دانش آموزان افزایش یافت.

دوباره امتحان کنید

سنای آمریکا با بررسی دوباره طرح محدود کردن اختیارات جنگی ترامپ درباره ایران مخالفت کرد

گادتب: سنای آمریکا در یک رأی‌گیری جدید، با ۵۰ رأی مخالف در مقابل ۴۷ رأی …

روبیو هشدار داد: تبدیل لفاظی‌ها به تهدید کشتی‌ها و اختلال در کشتیرانی، نقض توافق است و آمریکا برخورد می‌کند

گادتب: مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا، در منامه تأکید کرد که واشنگتن اظهارات رسانه‌ای و …