جمعه , ژوئن 26 2026
azfa
تازه ها

هواداران تراختور آزربایجان از حضور در آخرین بازی خانگی فصل مقابل نساجی محروم شدند

گادتب: در ادامه سیاست‌های خصمانه و تبعیض‌آمیز فدراسیون فوتبال ایران علیه تیم‌های آزربایجانی، این بار تراختور از حضور هوادارانش در آخرین بازی خانگی فصل محروم شد.

در اقدامی عجیب اما نه غیرمنتظره، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ایران، نه‌تنها هواداران مرد تراختور را از حضور در ورزشگاه مقابل نساجی محروم کرد، بلکه تصمیم قبلی مبنی بر حضور محدود بانوان را نیز لغو کرد تا هیچ‌یک از هواداران تیم محبوب آزربایجان نتوانند در استادیوم حاضر شوند. این تصمیم غیرمنصفانه در حالی گرفته شد که دیدار با نساجی آخرین میزبانی تراختور در فصل جاری محسوب می‌شود و هواداران امیدوار بودند در این بازی جشن قهرمانی بگیرند.

پر واضح است چنین تصمیماتی نشان می‌دهد که فدراسیون فوتبال ایران به دنبال تضعیف و منزوی کردن تیم‌های آزربایجانی، به‌ویژه تراختور، است. در طول سال‌های اخیر، شاهد انواع بی‌عدالتی‌ها، محرومیت‌های ناعادلانه، نادیده گرفتن حق تراختور، محرومیت‌های ساختگی و قضاوت‌های مغرضانه داوری علیه این تیم بوده‌ایم.

سیاست‌های تبعیض‌آمیز فدراسیون علیه تراختور تنها یک پیام دارد: دشمنی آشکار با تراختور و هویت آزربایجان.

دوباره امتحان کنید

سنای آمریکا با بررسی دوباره طرح محدود کردن اختیارات جنگی ترامپ درباره ایران مخالفت کرد

گادتب: سنای آمریکا در یک رأی‌گیری جدید، با ۵۰ رأی مخالف در مقابل ۴۷ رأی …

روبیو هشدار داد: تبدیل لفاظی‌ها به تهدید کشتی‌ها و اختلال در کشتیرانی، نقض توافق است و آمریکا برخورد می‌کند

گادتب: مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا، در منامه تأکید کرد که واشنگتن اظهارات رسانه‌ای و …