جمعه , ژوئن 26 2026
azfa
تازه ها

وزارت خارجه آزربایجان: بیش از 10هزار نیروی مسلح ارمنی به صورت غیرقانونی در خاک جمهوری آزربایجان مستقر هستند

گادتب: در حال حاضر بیش از یکصد دستگاه تانک و سایر خودروهای زرهی، بیش از دویست تاسیسات توپخانه سنگین، از جمله سامانه های موشکی رگبار، ده ها سامانه مختلف رزمی رادیویی الکترونیکی و بیش از دویست سامانه خمپاره انداز در سرزمین های آزربایجان مستقر هستند. نیروهای حافظ صلح به طور موقت مستقر هستند.

آزربایجان حق دارد از حاکمیت و تمامیت ارضی خود به هر وسیله دفاع کند

آزربایجان خواستار خروج فوری پرسنل نیروهای مسلح ارمنستان، از بین بردن ساختارهای نظامی و به اصطلاح “دولتی” رژیم به اصطلاح وابسته به ارمنستان و خلع سلاح نیروهای مسلح ارمنستان است که به طور غیرقانونی در این سرزمین مستقر شده اند.

دوباره امتحان کنید

جمهوری اسلامی: عبور ایمن از تنگه هرمز بدون هماهنگی قابل تضمین نیست

گادتب: کاظم غریب‌آبادی، معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی، می‌گوید عبور ایمن کشتی‌ها از تنگه …

اسرائیل جمهوری اسلامی را به حمله نظامی تهدید کرد

گادتب: مقام‌های ارشد اسرائیل از ادامه حضور نظامی این کشور در جنوب لبنان و احتمال …