دوشنبه , ژوئن 22 2026
azfa
تازه ها

گروه طالبان تایید کرد که ‘با دعوت رسمی’ به ایران رفته‌اند

گادتب: به گزارش مرکز خبر گادتب، طالبان تأیید کرده‌اند که یک هیأت بلندرتبه این گروه با دعوت رسمی ایران به تهران سفر کرده است.

محمد نعیم، سخنگوی هیأت مذاکره‌‌کننده گروه طالبان امروز (چهارشنبه، ۱۶ تیر) به بی‌بی‌سی گفت این هیأت بلندرتبه به سرپرستی شیرمحمد عباس استانکزی، معاون هیأت مذاکره‌کننده گروه طالبان به ایران رفته تا با مقامات این کشور گفتگو کنند.

اداره‌کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه ایران گفته که اجلاس گفت‌وگوهای “بین‌الافغانی” با حضور نمایندگان دولت افغانستان، شخصیت‌های عالی جمهوریت و هیأت عالی سیاسی طالبان به میزبانی ایران از دقایقی پیش در وزارت امور خارجه این کشور آغاز شده است.

دوباره امتحان کنید

بازگشت تیم مذاکره‌کننده به ایران، مذاکرات فنی ادامه دارد

گادتب: گزارش‌ها از سوئیس حاکی از ادامۀ مذاکرات فنی جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده …

سایین اژدر بی تاغی‌زاده و سایین عیسی بی قمبرین «تبا تی وی«ده چیخیشی- ویدئو

گادتب-نین مطبوعات مرکزینه داخیل اولان معلوماتا گؤره، گونئی آذربایجان دئموکراتیک تورک بیرلیگی (گادتب) باشقانی سایین …