
گادتب: «جلال دروگر» فعال آزربایجانی که روز شنبه ۶ تیرماه در محل کار خود در شهرستان اهر توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود، پس از چند ساعت بازجویی آزاد شد.
بازداشت وی در تداوم برخوردهای امنیتی با فعالین آزربایجانی و استمرار فشار بر فعالیتهای فرهنگی و هویتی در آزربایجان میباشد.
ادتاج اتحادیه دمکراتیک ترک آذربایجان جنوبی