سه‌شنبه , اکتبر 15 2024
azfa
تازه ها

فاتح ارگین: تأمین کننده اصلی متامفتامین در ترکیه، زیندشتی است

گادتب: فاتح ارگین، روزنامه‌نگار تورک، در یک برنامه تلویزیونی در اظهاراتی اعلام کرد که ناجی شریفی زیندشتی، کارتل مواد مخدر در ایران که تحت حمایت حکومت جمهوری اسلامی قرار داد، تأمین کننده اصلی متامفتامین و در رأس تجارت متامفتامین در ترکیه قرار دارد.

او ادعا کرد که زیندشتی با وجود حضور در ایران، با همکاری گروه‌های افغان، تولید متامفتامین را در داخل ترکیه به راه انداخته است.

ارگین همچنین تأکید کرد که مصرف متامفتامین در حوادث مرتبط با اعتیاد در ترکیه به اوج خود رسیده و این وضعیت مشکلات جدی اجتماعی و امنیتی را به همراه دارد.

از چندین سال پیش، پروژه تطهیر چهره ناجی شریفی زیندشتی، یکی از کارتل‌های مواد مخدر و عامل قتل و ترور مخالفان جمهوری اسلامی در خارج از ایران، آغاز شده است. از تأسیس مؤسسات خیریه به نام این فرد تا ساخت مدارس، از دعوت به مراسم خیرین مدرسه‌ساز تا آزادسازی زندانیان، و از حضور در محافل سیاسی و مذهبی تا شرکت در مراسم حکومتی، بخشی از تلاش‌های جمهوری اسلامی برای موجه‌سازی چهره زیندشتی نزد افکار عمومی آذربایجان بوده است.

https://t.me/GADTB1/37751

دوباره امتحان کنید

از دارالفنون استانبول تا دارالفنون تهران و تبریز: تبریز، دومین شهر ایران دوره قاجاری از نظر علمی امروزه چندمین شهر ایران است؟

گادتب: آذربایجان تا اواسط قرن بیستم دروازه ورود مدنیت نوین به داخل ممالک محروسه ایران …

ساعاتی پس از تحریم‌های اروپا مسافران از لغو پروازهای ایران ایر به مقاصد اروپایی خبر دادند

گادتب: به گزارش مرکز گادتب، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) شامگاه دوشنبه ۱۴ اکتبر …