شنبه , می 18 2024
azfa

ترک ستیزی و دشمنی امام جمعه الوند قزوین با مردم ترک بومی الوند در مقابل غیربومی ها

گادتب: به گزارش مرکز خبر گادتب، مسعود مهدوی امام جمعه شهر الوند قزوین در تقابل با اعتراضات مردم بومی ترک در بکارگیری افراد غیر بومی با وجود بیکاری جوانان ترک در قزوین  فرافکنی نمو.ده و بجای حمایت از مردم بومی از بیگانگان حمایت می کند.

مسعود مهدوی امام جمعه الوند با ادعا به اینکه درمقابل باصطلاح فتنه انگیزان قومی شهر الوند ایستادگی خواهم کرد بدون اشاره به ماهیت اعتراض کنندگان، ترکان بومی را فنته انگیزان نامید.

وی با ادعا به اینکه چهل سال است مردم در سایه نظام اسلامی با قومیت ها و زبان های مختلف در کنار هم زندگی کرده اند و دشمن برای برهم ریختن این اتحاد و همبستگی مردم برنامه دارد.

مسعود الوندی بدون اشاره به حقوق ابتدایی ترکان بومی الوند  عنوان داشت ؛ الوند ما هم یک شهری با مجموع قومیت ها و زبان ها است و برخی سعی می کنند به وحدت ملی شکل گرفته در این شهر لطمه بزنند و اختلاف بیاندازند.

لازم به یادآوریست پیش تر ترکان بومی شهر الوند  در اعتراض به انتصاب و بیکارگیری افراد غیر بومی  در سطوح مدیریتی شهری و واحد های صنعتی شهر الوند  دست به اعتراضات مدنی زده بودند.

دوباره امتحان کنید

ترکیه در سال 2026 صاحب ناوگان هوایی جنگ الکترونیک تخصصی می شود

گادتب: به گزارش مرکز گادتب، ترکیه در سال 2026 صاحب ناوگان هوایی جنگ الکترونیک تخصصی …

آغ‌بولاق سلماس آخرین قربانی سیاست صدساله حذف هویت تورکی آذربایجان؛ مردم منطقه با مخدوش کردن تابلو روستا خواستای بازگردانده شدن نام تورکی هستند

گادتب: به گزارش مرکز گادتب، جوانان تورک آذربایجان ساکن سلماس آذربایجان غربی، دیروز ۲۸ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید