پنج‌شنبه , ژوئن 25 2026
azfa
تازه ها

محمد حبیبی، سخنگوی کانون صنفی معلمان بار دیگر بازداشت شد

گادتب: به گزارش مرکز خبر گادتب، همسرمحمد حبیبی، ضمن اعلام این خبر درشبکه توییتر نوشت که او را به زندان اوین منتقل کرده‌اند. او در بهمن ماه گذشته پس از ده ماه حبس از زندان آزاد شده بود.

همسر محمد حبیبی، سخنگوی کانون صنفی معلمان ایران، روز چهارشنبه ۱۶ فروردین (۵ آوریل) در شبکه توئیتر از بازداشت مجدد آقای حبیبی خبر داد.

خدیجه پاک‌ضمیر در توئیتر نوشت که ظهر روز چهارشنبه “چهار مأمور وزارت اطلاعات غرب استان تهران، با حضور در مدرسه و در دست داشتن حکم بازداشت، همسرم محمد حبیبی را بازداشت و جهت تفتیش خانه به خانه آوردند و با فحاشی نسبت به ایشان و بنده وی را به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل کردند”.

دوباره امتحان کنید

سنای آمریکا با بررسی دوباره طرح محدود کردن اختیارات جنگی ترامپ درباره ایران مخالفت کرد

گادتب: سنای آمریکا در یک رأی‌گیری جدید، با ۵۰ رأی مخالف در مقابل ۴۷ رأی …

روبیو هشدار داد: تبدیل لفاظی‌ها به تهدید کشتی‌ها و اختلال در کشتیرانی، نقض توافق است و آمریکا برخورد می‌کند

گادتب: مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا، در منامه تأکید کرد که واشنگتن اظهارات رسانه‌ای و …