پنج‌شنبه , ژوئن 25 2026
azfa
تازه ها

تجمع کارگران نفلین سینیت کلیبر در روز چهارم به تهران کشید

گادتب: به گزارش مرکز خبر گادتب، جمعی از کارگران معترض مجتمع نفلین سینیت کلیبر از ساعات اولیه‌ی صبح امروز تاکنون مقابل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران تجمع کرده‌اند.

کارگران معترض می‌گویند دیروز در استانداری آزربایجان شرقی کسی به آن‌ها توجه نکرده؛ چون سرشان گرم تهیه‌ی مقدمات سفر رئیسی بوده است.

۵۵ کارگر مجتمع نفلین سینیت کلیبر به بلاتکلیفی خود پس از واگذاری سؤال‌برانگیز بهره‌برداری این معدن به شرکت جدید، عدم پرداخت حقوق و حتی حق بیمه‌شان اعتراض دارند.

در ۴ روز گذشته هیچ مسؤولی حتی برای دل‌جویی به کارگران، وارد عمل نشده و این موضوع آن‌ها را ناراضی‌تر کرده است.

دوباره امتحان کنید

سنای آمریکا با بررسی دوباره طرح محدود کردن اختیارات جنگی ترامپ درباره ایران مخالفت کرد

گادتب: سنای آمریکا در یک رأی‌گیری جدید، با ۵۰ رأی مخالف در مقابل ۴۷ رأی …

روبیو هشدار داد: تبدیل لفاظی‌ها به تهدید کشتی‌ها و اختلال در کشتیرانی، نقض توافق است و آمریکا برخورد می‌کند

گادتب: مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا، در منامه تأکید کرد که واشنگتن اظهارات رسانه‌ای و …