شنبه , ژوئن 27 2026
azfa
تازه ها

تهدید و ضرب شتم طاهر نقوی همراه با دکتر بهشتی و دکتر بهزادیان در زندان اوین

گادتب: به گزارش مرکز گادتب، طبق گزارش منابع موثق روز سه شنبه ۱۶مردادماه تعدادی از اراذل و اوباش زندان ، به سرکردگی وکیل بند در اندرزگاه ۶ ، به سلولی که آقای نقوی و دکتر بهشتی و دکتر بهزادیان ( معاونین میرحسین موسوی که مسن هم هستند ) در اونجا زندانی هستند ، حمله کردند و اقدام به فحاشی رکیک و تهدید و ضرب و شتم نمودند.

به نظر می رسد،این حمله زشت وحشیانه با دستور رئیس اندرزگاه ۶ ، آقای گودرزی  اتفاق افتاده است.

لازم به ذکر است که، آقای نقوی و دکتر بهشتی و دکتر بهزادیان از رفتن به داخل سلول امتناع نموده اند و در فضای عمومی سالن تحصن کرده اند ، چون تهدید به قتل شدند و در اتاق امنیت جانی ندارند.

دوباره امتحان کنید

ائتلاف دریایی تحت رهبری آمریکا سطح تهدید امنیتی در تنگه هرمز را بالا برد

گادتب: مرکز مشترک اطلاعات دریایی (جی‌ام‌آی‌سی)، وابسته به ائتلاف دریایی تحت رهبری آمریکا، اعلام کرد …

محرومیت علی بابایی فعال آذربایجانی از هرگونه تماس و ملاقات

گادتب: الهام جوانشیر، همسر فعال ملی آذربایجانی علی بابایی که از شش ماه پیش در …