یکشنبه , ژوئن 28 2026
azfa
تازه ها

توئیت وزیر آموزش و پرورش رژیم نژادپرست فارس به زبان ارمنی برای تبریک سال نو

گادتب: به گزارش مرکز خبر گادتب، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش رژیم نژادپرست فارس با نوشتن توئیت به زبان ارمنی سال نو میلادی را به ارمنیها تبریک گفت. این در حالیست که سال نو میلادی فقط مخصوص ارمنی ها نیست و تقریباً در جهان گرامی داشته می شود.

ضمناً این وزیر فاشیستی و ضدترک همان کسی بود که تکلم به زبان ترکی را در مدارس آذربایجان خطرناک می دانست و زبان فارسی را خط قرمز نظام معرفی کرده بود. حالا چگونه است که به زبان غیر رسمی ارمنی توئیت می کند؟؟؟

طبیعتاً تمام این تضادها در بطن رژیم اشغالگر فارس از خصلت ضدآذربایجانی و ضدترک این موجودات ناشی می گردد که هستی خود، زبان خود و کشور تحت اداره خود را مدیون ترکها هستند.

دوباره امتحان کنید

بازداشت «جلال دروگر»؛ تداوم فشارهای امنیتی بر فعالین آزربایجانی در اهر

گادتب: «جلال دروگر»، فعال آزربایجانی، توسط نیروهای امنیتی در محل کار خود در شهرستان اهر …

ائتلاف دریایی تحت رهبری آمریکا سطح تهدید امنیتی در تنگه هرمز را بالا برد

گادتب: مرکز مشترک اطلاعات دریایی (جی‌ام‌آی‌سی)، وابسته به ائتلاف دریایی تحت رهبری آمریکا، اعلام کرد …

دیدگاهتان را بنویسید