شنبه , ژوئن 27 2026
azfa
تازه ها

دانشمندان ترکیه در قطب جنوب پایگاه علمی موقت تاسیس کردند

گادتب: به گزارش مرکز خبر گادتب، مصطفی وارانک وزیر صنعت و تکنولوژی ترکیه در بازدید از ستاد انتخاباتی جوانان در شهر بولو اعلام کرد: می خواهم یک مژده بدهم؛ دانشمندان ترکیه در قطب جنوب پایگاه علمی پژوهشی موقت تاسیس کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: ”ما پروژه تاسیس پایگاه علمی، پژوهشی در قطب جنوب داشتیم که در اصل می توان گفت این طرح بر پایه سیاست های آینده نگرانه رئیس جمهورمان کلید خورد.

سفر تحقیقاتی دانشمندان ترکیه برای سومین بار بر اساس این نگرش انجام گرفته است. برای اینکه بتوانیم در قطب جنوب فعالیت های پژوهشی خود را انجام داده و پایگاه تحقیقاتی دائمی داشته باشیم باید این پایگاه پژوهشی موقت را تاسیس می کردیم.

از اینجا این مژده را ابلاغ می کنم، دوستانمان تصاویر را از پایگاه پژوهشی ارسال کردند؛ تصویر بسیار افتخارآفرینی است. پرچم کشورمان در قطب جنوب به اهتزاز در آمده است. از دانشمندانمان برای این افتخار آفرینی تشکر می کنم. در تماس تلفنی که با آنها داشتم از شرایط بسیار دشوار جوی در آنجا توضیح دادند. از زحمات آنها قدردانی می کنم.”

خبرگزاري آناتولي اخبار خود از طريق سامانه مدیریت خبر (HAS) براي مشترکین رسانه‌ای ارسال و فقط بخشي از آنها را خلاصه و در وبسايت خود منتشر ميكند. بنابراين براي دريافت اخبار كامل ما، لطفا تماس گرفته و مشترك شويد!

 

دوباره امتحان کنید

ائتلاف دریایی تحت رهبری آمریکا سطح تهدید امنیتی در تنگه هرمز را بالا برد

گادتب: مرکز مشترک اطلاعات دریایی (جی‌ام‌آی‌سی)، وابسته به ائتلاف دریایی تحت رهبری آمریکا، اعلام کرد …

محرومیت علی بابایی فعال آذربایجانی از هرگونه تماس و ملاقات

گادتب: الهام جوانشیر، همسر فعال ملی آذربایجانی علی بابایی که از شش ماه پیش در …

دیدگاهتان را بنویسید