یکشنبه , ژوئن 28 2026
azfa
تازه ها

ضرب و شتم ترک‌های قشقایی توسط نژادپرستان فارس بخاطر تشویق تیم نود اورمیه در استادیوم – ویدئو

گادتب: به گزارش مرکز خبر گادتب، امروز 3 نوامبر 2018 در مسابقه نود اورمیه در مقابل فجر سپاسی شیراز که در شیراز برگزار شد ترکان قشقایی طرفدار نود اورمیه با حضور در استادیوم به تشویق تیم نود اورمیه پرداختند که با حمله نژادپرستانه و وحشیانه فارسها نژادپرست مواجه گردیدند.

چنانکه یحیی بهاری، مالک باشگاه نود اورمیه هم از وحشیت و نژادپرستی فارسهای شیراز حیرت زده شده و اعتراف نمود که در هیچ جای جهان چنین حادثه ای رخ نداده و اینگونه نژادپرستی را جهان بخود ندیده است.

در حالیکه هیچگونه عمل غیرقانونی از طرفداران قشقایی تیم نود رخ نداده بود و آنها با شعارهای مدنی چون ” اورمو تبریز اردبیل- بو سس شیرازدان گلیر “به خوش آمدگویی و تشویق تیم نود پرداخته بودند.

 

دوباره امتحان کنید

بازداشت «جلال دروگر»؛ تداوم فشارهای امنیتی بر فعالین آزربایجانی در اهر

گادتب: «جلال دروگر»، فعال آزربایجانی، توسط نیروهای امنیتی در محل کار خود در شهرستان اهر …

ائتلاف دریایی تحت رهبری آمریکا سطح تهدید امنیتی در تنگه هرمز را بالا برد

گادتب: مرکز مشترک اطلاعات دریایی (جی‌ام‌آی‌سی)، وابسته به ائتلاف دریایی تحت رهبری آمریکا، اعلام کرد …

دیدگاهتان را بنویسید