پنج‌شنبه , ژوئن 11 2026
azfa
تازه ها

انتقال نسيم صادقي به دادگاه و تعیین وثیقه ١٥٠ ميليون تومان

گادتب: به گزارش مرکز خبر گادتب، نسيم صادقي در تاريخ ٨ آبان ١٣٩٧ به دادگاه شهيد بهشتي انتقال داده شد.

بعد از مراجعه پسر وي به سود قاضي!؟قاضي بازپرس اعلام كرد من ديروز يكشنبه تاريخ ٧ آبان ١٣٩٧ وي را به دادگاه احضار كردم وي به دادگاه منتقل نشده.

طي تماس كوتاهي از سوي قاضي بازپرس به زندان تبريز كه من وي را ديروز به دادگاه خواندم هرچه زود تر نسيم صادقي به دادگاه منتقل شود.

وي امروز ٨ آبان ١٣٩٧ ساعت ١٢/٣٠ به دادگاه منتقل شد قاضي بازپرس بعد از بازجوي از وي قرار وثيقه جديد مبلغ ١٥٠ ميليون تومان براي وي اعلام كرد.به علت دير منتقل شدن وي به دادگاه.امروز آزادي اين فعال مدني صورت نگرفت.

وي به زندان مركزي تبريز منتقل شد. تا لحضه تنظيم اين گزارش اطلاع دقيقي در دست نيست.

 

دوباره امتحان کنید

نیروهای آمریکایی سومین نفتکش ناقض محاصره در خلیج عمان را از کار انداختند

گادتب: فرماندهی مرکزی ایالات متحده، سنتکام، اعلام کرد نیروهای آمریکایی یک نفتکش دیگر را که …

شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از ایران خواست درباره سرنوشت ذخایر اورانیوم غنی‌شده خود شفاف‌سازی کند

گادتب: شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از جمهوری اسلامی خواست درباره سرنوشت ذخایر اورانیوم …

دیدگاهتان را بنویسید